Keşf-i Kadîm…

Yeni olanı keşfetmekten daha değerlidir; kadîm olanı keşfetmek.

26 Ocak 2013 Cumartesi

Subliminal dışı


Canlarım sübliminal olaylara ufaktan giriş yapmıştık zaten. Bu olaylarla ilgili derinlemesine bir yazı yazıcağımı belirtmiş, konuyu gelecekte bi güne ertelemiştim. Fakat olayı farklı bir boyutuyla gördüğüm için tekrar ufaktan irdelemek istedim.

Gazetelerin son sayfalarında modayla, hayvanlarla yada ünlülerle alakalı olarak renkli haberler vardır. Şurda yeni bir geyik türü keşfedildi, burda koala nüfusu arttı, Lopez korse takıyormuş gibi haberler olur genelde bunlar.Dün yine Lopez'le ilgili bir haber var mı umuduyla gazetenin son sayfasına göz gezdirirken, sol alt köşeye Paris Moda Haftası'yla ilgili bir haber dikkatimi çekti. Olay; beni hayretler içinde bırakırken, aynı zamanda tahrik etmeyi ihmal etmedi. Olayla ilgili ufak bide fotoğraf koymuşlar felan.

Haberin ilk 2 cümlesini aynen aktarıyorum: ''Paris Moda Haftası'na dünyaca ünlü modacı Karl Lagerfeld'in eşcinsel evliliğine destek mesajı damgasını vurdu. Geçmiş yıllarda da eşcinsel erkeklerin evlenmesine destek verdğini gösteren çıkışlarda bulunan Lagerfeld, Paris'teki defilesinde ilk kez lezbiyenler için bir eylemde bulundu.''Ayrıca habere fotoğraf olarak da 'el ele tutuşan iki gelin' eklemeyi ihmal etmemişler
Homofobik biri kesinlikle değilim, hemcinsin ile beraber olman beni bağlamaz. İstersen git gergedan becer. Bir insanın gergedan becermesi muhtemelen seni de ilgilendirmiyor dimi şeker kamışım ama lavuğun biri çıkıp 'ben gergedanla seviştim hurraaa!' derse; haliyle bir çok kişiyi rahatsız eder, dikkatleri üzerine çeker.

Bu adamların amacı; kıyıda köşede sessiz kalmış homoseksüellerin artık ezilmesini engellemek mi ? hiç sanmıyorum. Durumun ciddiyetini hala anlaşılmamış olsa da, adamların amacı 'AİLE KAVRAMINI BİTİRMEK.' (çok geniş bir konu olduğunu belirtmek isterim). Peki neden bunu yapmak istesinler ? sorunun cevabını bilgisayarıma kavuştuğum zaman itinayla verilecektir.

Beyinlerinize bişeyler ufak ufak yerleştirildi, yerleştirilmeye devam ediyor ay çiçeklerim. Walt Disney'in homoseksüel sübliminallerinden sonra, bu tarz 'sübliminalle alakası olmayan' fakat bize bir şeyler empoze etmeye çalışan olaylar aslında çok da şasırtmadı beni. 'Ben gergedanla seviştim hurraaa!' olayını bire bir bize yaşatan Lagerfeld'e şükranlarımı sunarım.

Ne var olum isteyen istediğiyle sevişir, sanane! diyenler için (her zaman olmuştur) bir kaç cümlem olucak. Sevgili kardeşim; olayı çok basit ve biraz düşündürücü bir örnekle anlatmak istiyorum. Düşün ki sen küçücük ufacıksın. Ailen seni terketmiş gitmiş (hala gitmediyse sanşlısın demektir). Evlat edinilmeye ihtiyacın var ve iki tane abi (ablada olabilir) gelip seni evlat ediniyorlar. Olayı fazla uzattım yine, neyse çakma da olsa o ailenin çocukları olmak ister misin ? Bunun mahalle baskısına nasıl katlanabilirsin amk (ülkemizde mahalle baskısından bahsetmeme gerek yok zaten ki Gevuristan'da da azımsanacak bir ölçüde olduğunu düşünmüyorum), ayrıca kendi içinde yaşacağın psikolojik savaş da cabası. Ben kendimi düşünüyorum da, intihar sebebi lan. Tabi olay bu kadar basit değil, benimkisi küçük bir örnekti.

Son dakka golü olarak not edilsin: Bunların yapanların diğer amacıda 'ülfete' sebeb olmaktır canlarım. Böyle vahim bir konuyu ne kadar bayağılaştırırsak, ne kadar normal gösterirsek ( ne kadar çok alışırsak o kadar çok normak gelir), o kadar karımıza (şapkalı) diye düşünmektediler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder