Keşf-i Kadîm…

Yeni olanı keşfetmekten daha değerlidir; kadîm olanı keşfetmek.

22 Ocak 2013 Salı

Bilinçaltı v.2 ve Subliminale Giriş

Canlarım hala giyinmediyseniz bilinçaltı konusunda başka bir olaya değinmek istiyorum. Yine bir çoğunuzun bildiği dramatik olayı, bir komedi gibi görerek trajikomik bir hikayeye çevirdik. Laf salatası yapma sadete gel diyenler için;

Güzel insan yavruları hepimiz çocukluğumuzda çizgi filmler izledik, kahkahalar atıp güldük eğlendik. Sonra ben büyümeye karar verdim, çizgi karakterleri hayatımdan çıkardım. Hemen akabinde alman kökenli sarışın ablalar, afrika kökenli zenci abiler benim gündemimi oluşturmaya başladı. Artık Misty'nin yerinde finlandiyalı kızıl hatunlar, Şirine'nin yerinde ruslar vardı. Nasıl oldu bu değişim ? nasıl bu kadar sür'atle benim hayata bakışım değişti ? neden bu kadar hızlı ? ve Neden cinsellik üzerine oldu bu değişim ?.
 Ergenlik mi ? evet belki onun da etkisi var ama dikkatimizi çekmesi gereken olay bunlardan çok daha fazlası. 

Zurnanın zırt dediği olay SÜBLİMİNAL! Şuuraltımıza işlenen onca erotik karenin ardından benim atomu parçalamamı beklemiyordunuz heralde. 

Bu karelerin herbirini belgelerle önünüze sunacağım lakin biraz daha zamanı var. Ufak bi tatil sebebiyle kendi bilgisayarıma uzak kaldım şu aralar, el oğlunun bilgisayarında da her istediğin bilgi kayıtlı değil. Ki kendi bilgisayarıma kavuşana kadar keşfedilmemiş bir yetenek olarak beklemeye devam edeceğim için, sizinde beklemenize gerek kalmayacak canlarım.

-
Lan ne alakadır bilmiyorum tatil deyince aklıma geldi şunuda ekliyim dedim. Biz daha çok ufakken (ilkokula giderkene) türkçe dersi kitaplarında yazları dedesinin yanına tatile giden Ali'nin kuzuları sevmesini, nenesinin yanına giden Ayşe'nin Russell Crow misali buğday tarlalarında dolaşmasını okuduk. Bi insan evladı da çıkıp demedi ki:
 'Lan öğretmenim! Onların tatil diye yaptıklarını biz iş olarak şu yaşımızda yapıyoruz. Koskoca M.E.B. koskaca yazar bu ülkede sadece şehirler mi var zannediyor?  Kasabada yaşadığından dolayı her akşam dedesinden azar işiten bizler nereye tatile gidicez. Ya imkanlarımız yeterli değilse nolucak! Ders öğreneceğiz diye şu yaşımızda bunlara iç geçirmek zorunda mıyız? Adalet mi bu ? ' 

Çünkü o zamanlar ufaktık biz, soru sormamız gerektiğini bilmiyorduk. Öğrenemedik de zaten. (neyse ki kasabada da olsak benim peder devletin bi tarafından tutmuştu da böyle sıkıntılar çekmedim)
-
Sübliminal felan diyoduk. Bu tarz olaylar aklıma gelince kan beynime sıçrıyo kendimi frenleyemiyorum arkadaş. Neyse özetle bize itelemek istediklerini itelediler, beynimizi çöplüğe döndürdüler.

Sonrada çıkıp da biz neden uçkurumuza bu kadar düşkünüz. Vay efendim kızlar vermiyo vay efendim erkekler abazan demeyin papatyalarım benim. Oturun dersinize iyi çalışın değişime kendinizden başlayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder