Keşf-i Kadîm…

Yeni olanı keşfetmekten daha değerlidir; kadîm olanı keşfetmek.

22 Ocak 2013 Salı

Churchill'a Kapalı Mektup

Dear Churchill

Beni bir ölünün arkasından konuşmak zorunda bıraktığın için öncelikle şükranlarımı sunmak isterim. Bu tatlı sert Türk düşmanlığın, dinimizi tarihimizi bitirme hevesin (sen aramızda olmasanda bunu halen yapabilen bi neslimiz var, rahat uyu yani), ve hatta Türkler insan değil demeye getirdiğin o küçük nüktelerin(!) adeta benim için daha dün söylemiş gibi.

Irak'a ufak Bush'tan sonra (bu lavuğun babasından da bahsedicem ilerleyen günlerde) bomba yağdırmaya devam eden Obama'ya Nobelin barış versiyonunu veren zihniyet sanada nobel edebiyat ödülünü verdi. Kendi kendine mahallede evcilik oynayan kız çocukları gibi davranıyorsunuz bazen ve bilmeni isterim ki bu beni çok üzüyor.

Bir gün elinde Kur'an ile çıkıp(abdestli olduğunu varsayıyorum yoksa büyük günah), o meşhur laflarından bir kaçını daha ettin. Sözlerini tam olarak bilmesemde biz bunların dinini bitirmeden Osmanlıyı yıkayamayız gibi çirkin şeylerdi bunlar. Kırıldığımı bilmeni isterim.

Evet! bunu başardın eski dostum. Çok çılgın bir nesil yetiştirdi bu ülke. Geçmişinden nefret eden, senin ülkene hayranlık duyan, seni modern zannedip Ata'sını yobaz gören bir nesilden bahsediyorum ben Churc. Ben de bize elimden geldiğinde barbar olmadığımızı anlatmaya çalışacam eski toprak. Bizim Ata'larımız ile sizinkileri elimden geldiğince karşılaştıracağım.

Sen Curch! 
Bu ülkenin başına gelen en kötü şey değilsin, senden kötülerinide gördü bu ülke lakin sen biraz daha kalıcı oldun benim için(sebebini bende bilmiyorum). Senin gibi nice babayiğitler bu dava uğruna yağlı kazıklarla tango yaptılar. Sen benim için hatta bizim için küçük bir numunesin. Senin benim üzerinden prim yapacağım insan evladısın. Şimdilik dikkat et kendine Churc.
_
Değerli okuyucu Churchill ismini sizlerde duymuşsunuzdur diye tahmin ediyorum. Kafamıza kimyasal bomba atmayı düşünen ruh hastasının teki. Ağır türk ve müslüman düşmanı (ateistler hadi yine iyisiniz).

Lan olum adamlar kafa tasımızdan şarap içmeyi planlarken, seni beni ters yatırıp düz zikmeyi planlarken neden hala onlar gibi olma çabası içindesin. Yıllarca gayesini apaçık bir şekilde dile getirmiş bir medeniyettir avrupa. Haçlı seferleri, toplu müslüman katliamları yapılan onlarca zulümler vs vs. Bu adamlar daha düne kadar kafana bomba atıyordu. Ne oldu ? nasıl oldu da biz onlara bu kadar güvenir inanır olduk ? neden kurtuluşu onlarda arıyoruz ? bunları sorgulamanızı istiyorum. Düşünmek zor bişey olmasa gerek.
_

Şu aralar hala ısınma turları olduğu için yüzeysel gidiyoruz. Daha önce de belirttiğim gibi ilerleyen günlerde belgelerle geleceğim, daha derin konularda daha kalıcı olmak için. Dayıngile çok selam söyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder